نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 11:48

درخواست چمران برای صرفه جویی در مصرف گاز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به سرما و برودت سراسری هوا در کشور از مردم درخواست داریم تا در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی چمران در آغاز جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: امروز جلسه خاص شورای شهر تهران را آغاز می‌کنیم.

وی ادامه داد: روز ۲۶ دیماه سالروز فرار شاه معدوم از کشور است و حتما کسانی که سن‌شان قد می‌دهد یادشان هست که روز فرار شاه معدوم یکی از روزهای بسیار خوشحال کننده ملت ما بود که با استقبال پرشور مردم در همه کشور مواجه شد و روز عجیب و فراموش نشدنی برای همه ملت بود.

چمران اضافه کرد:  امیدواریم انقلاب اسلامی که با این تلاش‌ها به بار نشسته و پس از ۴۴ سال به پیش رفته است به لطف الهی و به برکت خون شهدا و همت مردان و زنان انقلابی همچنان به جلو به پیش برود و هر روز شاهد پیشرفت‌های بیشتر کشور باشیم. اگرچه مشکلات فراوان است و دشمن هم آرام نمی‌نشیند و هر روز ما را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد کرد.

چمران درادامه با اشاره به سرمای شدید حاکم در کشور گفت: موضوع سرمای سراسری کشور و کمبود گاز مسئله پر اهمیتی است لذا درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهرهای سردسیر شمالی آسیب نبینند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 977869

مهمترین اخبار ایران و جهان: