نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 19:43

۱۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب داده شد

اراک- فرمانده سپاه شهرستان شازند گفت: در یک سال گذشته ۱۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب شده و ساخت ۱۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رشید اکبری فرمانده سپاه شهرستان شازند عصر چهارشنبه در آئین بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی این شهرستان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: سپاه و بسیج با رویکرد ولایتمداری، جهادی و مردمی همواره در خدمت رسانی صادقانه و مجاهدانه به مردم گام بر می‌دارد و سپاه خادم مردم ایران و پناهگاه مستضعفین است.

وی افزود: امید آفرینی محور فعالیت‌های سپاه و بسیج در شهرستان شازند است و گروه‌های جهادی بسیج در خط مقدم امیدآفرینی در جامعه قرار دارند.

سرهنگ اکبری ادامه داد: در شهرستان شازند بیش از ۸۷ گروه جهادی سازماندهی شده و در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، اشتغال زایی، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک مومنانه، آموزشی و فرهنگی نقش آفرینی می‌کنند.

وی اضافه کرد: ساخت مسکن محرومین یکی از مهمترین عرصه‌های فعالیت گروه‌های جهادی در شازند است که در طی یک سال گذشته ۱۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب داده شده و ساخت ۱۵ واحد مسکونی در دستور کار قرار دارد.

دیدار با خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و تجلیل از بسیجیان برتر، حضور در شورای اداری شهرستان شازند، بهره برداری از پروژه‌های محرومیت زدایی و تحویل مسکن ولی نعمتان و بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های مهم فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین روز از دهه مبارک فجر در شازند بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013625

مهمترین اخبار ایران و جهان: