نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 13:09

دهه فجر به مثابه واقعه غدیر انقلاب است/ «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» مهمترین ثمره انقلاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان: دهه مبارک فجر در انقلاب اسلامی به مثابه واقعه غدیر در تاریخ صدر اسلام به حساب آمده، چراکه نقطه عطف انقلاب و سرمنشا نور در سرزمین ایران می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر، با اشاره به برکات و ثمرات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن سال 1357 اظهار داشت: دهه مبارک فجر در انقلاب اسلامی به مثابه واقعه غدیر در تاریخ صدر اسلام به حساب آمده، چرا که نقطه عطف انقلاب و سرمنشا نور در سرزمین ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به مهمترین ثمره انقلاب اسلامی یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اشاره کرد و افزود: توجه مداوم به آرمانهای انقلاب، امام راحل (ره) و شهدا می‌تواند همواره ایران و ایرانیان را از بسیاری از شبیخون‌های معاندانه مستکبران محفوظ نگه دارد.

وی اظهار داشت: امام راحل (ره) در اوان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی حرف از صدور انقلاب می‌زدند، مفهومی که برای همگان بعید به نظر می‌آمد منتهی امروزه شاهدیم که بسیاری از بیداری‌های اسلامی در کشورهای منطقه و حتی اقصی نقاط جهان، به تاسی از حرکت شکوهمندانه ایرانیان در سال 1357 شکل گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به کلید واژه سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیینی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: کارهای جهادی مدیران از یک سو امیدوارکننده به حساب آمده و این جهاد تبیین است که خواهد توانست خدمات ارائه شده در جای جای میهن اسلامی را به سمع و نظر مردم رسانده و عموم را نسبت به وضع موجود امیدوارتر سازد.

ناصر ضمن بیان اینکه 22 بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر است، تاکید کرد: بایستی در ایام دهه فجر جشن‌های توام با معرفت‌زایی در نقاط مختلف استان و شهرستان زنجان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر صدای مردم ایران نبوده و صرفا حاکی از حرکات مغرضانه بدخواهان بود، عنوان ساخت: صدای مردم ایران در 22 بهمن سالجاری شنیده خواهد شد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012669

مهمترین اخبار ایران و جهان: