نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 13:29

ساختمان دادگستری اردبیل احداث می‌شود

اردبیل - معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل گفت: طرح احداث ساختمان دادگستری اردبیل کلید خورد و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری از این ساختمان در اردبیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی ظهر دوشنبه در جریان امضای تفاهمنامه همکاری قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی با حضور صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات رسانی مطلوب و نیز لزوم تسریع در رسیدگی‌ها و جلب رضایتمندی عمومی بیش از پیش شهروندان از خدمات قضائی در استان اردبیل طرح احداث ساختمان دادگستری در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از ایجاد هماهنگی و تعامل لازم با مسئولان مربوطه از سوی رئیس کل دادگستری استان و پیگیری‌های لازم از سوی این معاونت ساختمان دادگستری اردبیل به مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع به عنوان یکی از طرح‌های اولویت دار دادگستری اردبیل مصوب شد.

خدادادی ادامه داد: این طرح به منظور اجرایی کردن و اعمال ماده ۲۳ به سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود تا مراحل آن سپری شده و به مرحله اجرایی برسد.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان با بیان اینکه این طرح یکی از مهم‌ترین نیازهای دستگاه قضائی استان و یکی از مطالبات اصلی مردم اردبیل است، گفت: طرح احداث دادگستری اردبیل با اهتمام ویژه و تا حصول نتیجه و افتتاح آن از سوی معاونت مالی و پشتیبانی دادگستری اردبیل به جد پیگیری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 992669

مهمترین اخبار ایران و جهان: