نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 16:52

درخشش خبرنگاران فارس در ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سیستان و بلوچستان

ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اعلام نتایج برگزیدگان به ایستگاه پایانی خود رسید که در بین برگزیدگان خانم‌ها شیبا و مریم سرگزی از خبرگزاری فارس حائز رتبه نخست در بخش تیتر و مصاحبه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه، ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر سیستان و بلوچستان با اعلام نتایج برگزیدگان به ایستگاه پایانی خود رسید.

خانم‌ها شیبا سرگزی در بخش تیتر و مریم سرگزی در بخش مصاحبه حائز رتبه نخست شدند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در این جشنواره اظهارداشت: هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در قالب‌های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و انیمیشن برگزار شد.

پوریا یاسینی افزود: محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین، ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی سیستان و بلوچستان، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی شهدای استان، اشتغالزایی و کارآفرینی، خانواده، جامعه، فززندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، فرهنگ و مناسبات شهری و اجتماعی، مقابله با کرونا و اقدامات حوزه سلامت، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ظرفیت‌های ورزش با محوریت امیدآفرینی و نشاط جوانان بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به استقبال بی نظیر اصحاب رسانه تصریح کرد: تعداد ۹۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به جشنواره سال گذشته، ۵۱ درصد افزایش داشته است.

در پایان از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

پایان پیام/3139

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 988625

مهمترین اخبار ایران و جهان: