نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 18:54

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر کاشمر به ۲ مصدوم سقوط کرده از ارتفاعات

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر از نجات جان ۲ مصدوم سقوط کرده در ارتفاعات این شهرستان طی دو عملیات جداگانه توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

سعید فکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اعلام سقوط یکی از اعضای گروه کوهنوردی نیشابور در ارتفاعات شمالی شهر کاشمر اظهار کرد: پس از دریافت گزارش سقوط در ارتفاعات هفت شاخ کاشمر، بلافاصله تیم واکنش سریع و کوهستان هلال‌احمر به منطقه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر ابراز کرد: با حضور به موقع نجاتگران در محل، مصدوم حادثه که یک خانم ۳۴ ساله بود و از ناحیه دست و پای راست و سر دچار شکستگی شده بود پس از تثبیت و با استفاده ازز امکانات و تجهیزات به پایین منتقل و برای اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ شد.

وی با بیان اینکه نجاتگران این جمعیت در یک عملیات دیگر امدادرسانی به پیرمردی که در منطقه پیرعلیا از درخت سقوط کرده بود، در دستور کار قرار دادند، بیان کرد: پیرمرد ۷۰ ساله که در یک منطقه صعب العبور دچار حادثه شده بود و به دلیل سقوط از درخت گردو از نواحی مختلف بدن دچار شکستگی شده بود پس از انتقال به پایین، برای درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شد.

فکور با قدردانی از تلاش بی وقفه و موفقیت آمیز نجاتگران هلال احمر کاشمر در امدادرسانی به مصدومین دو حادثه در ارتفاعات این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲۱ نفر نیروی عملیاتی حضور داشتند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 946269

مهمترین اخبار ایران و جهان: