نیوز سیتی!
10 دی 1401 - 17:00

کاروانسرای میامی به سرمایه گذاری واگذار شود

میامی - فرماندار میامی با بیان اینکه کاروانسرای این شهر در زمره مهمترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری استان سمنان است، گفت: این کاروانسرا هر چه زودتر برای سرمایه گذاری واگذار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت ایام الله دهه فجر در فرمانداری میامی با بیان اینکه در دهه فجر تعدادی پروژه عمرانی شهرستان افتتاح خواهد شد، تاکید کرد: در بخش مرکزی زیرسازی، جدول و آسفالت معابر روستایی و همچنین افتتاح ساختمان دهیاری روستا چاه‌شیرین در منطقه پل ابریشم افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ای سطح شهرستان در دهه بصیرت و دهه فجر با محوریت امام جمعه انجام شود، افزود: رویکرد برنامه‌های دهه فجر می‌بایست مردمی بودن برنامه‌ها باشد لذا در این راستا کمیته‌های مرتبط با ستاد برگزاری مراسم دهه فجر راه اندازی شود تا بتوانیم ارتقای برنامه‌های این ایام را با محوریت مردم در شهرستان میامی شاهد باشیم.

فرماندار میامی با اشاره به ضرورت تبلیغات گسترده در ایام الله دهه فجر شهرستان گفت: تاکید ما بر این است که آراستگی معابر شهری، مکاسب و… به گونه‌ای صورت گیرد که امیدبخشی و نشاط اجتماعی در دستور کار قرار داشته باشد.

آشوری با بیان اینکه سفر استاندار و معاونان استاندار و برگزاری نشست خبری در زمره برنامه‌های جانبی ایام الله دهه فجر شهرستان میامی در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این منطقه خواهد بود، گفت: مصوبات سفرهای استانی مسئولان و استاندار سمنان در میامی نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه آینده مملکت دست دانش آموزان است لذا در ایام الله دهه فجر نیز از ظرفیت آنان استفاده شود، تاکید داشت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند همکاری لازم را با آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های دانش آموزی ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی داشته باشند.

فرماندار میامی همچنین با بیان اینکه کاروانسرای این شهرستان در زمره کلیدی‌ترین مباحث توسعه گردشگری محسوب می‌شود که باید به یک سرمایه گذار واگذار شود، گفت: بهره برداری بهینه از این زیرساخت در زمره تأکیدات و الزامات ما در شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه همزمان با روز سیزدهم دی ماه تشییع شهید در میامی و بخش کالپوش را خواهیم داشت، گفت: فضاسازی بصیرتی از دیگر انتظارات ما از دستگاه‌های اجرایی شهرتسان میامی محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 946025

مهمترین اخبار ایران و جهان: