نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:39

اجمالی/ سردار سلامی:تشییع حاج قاسم بزرگترین رویداد عاطفی بود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۱۷ دی‌ماه و در کرمان بزرگترین رویداد عاطفی شکل گرفت و همه چشم‌ها در کرمان چشمه‌سار اشک بود و مثل باران که از آسمان ببیارد از چشم‌ها اشک می‌بارید و همه مردم از خانه هجرت کرده بودند تا در عروج آسمانی دو ملک زمینی شرکت کنند، همه از خود بیخود بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار سرلشکر حسین سلامی دقایقی قبل در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم‌سلیمانی اظهار داشت: نیمه شب ۱۳ دی ماه ۹۸ یک صورت فلکی زیبا و آسمانی در سپهر پرستاره شهیدان انقلاب اسلامی و اسلام عزیز طلوع کرد، یک منظومه زیبا و دل انگیز شمسی که در مرکز آن یک خورشید پرفروغ به نام قاسم سلیمانی می‌درخشید و در مدار جاذبه این خورشید نورافشان چند ستاره دیگر یک عروج ملکوتی به عرش اعلی را می پیمودند.

وی بیان کرد: وی بیان کرد: آن ستارگان درخشان در جوار آن خورشید پرفروغ سپهسالار شهیدان عراق ابومهدی المهندس و یار وفادار و جدایی ناپذیر قاسم عزیز سردار شهید حسین پورجعفری و سه ستاره نازنین دیگر به نام‌های شهیدان والامقام شهرور مظفری‌نیا، وحید زمانیان و هادی طارمی بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: کشور را رایحه دل انگیز شهادت فراگرفت و نه فقط ایران را و جهان اسلام را بلکه هستی را از عطر و رایحه خوشبوی شهادت این عزیزان سرشار کرد.

وی تصریح کرد: در ۱۷ دی‌ماه و در کرمان بزرگترین رویداد عاطفی شکل گرفت و همه چشم‌ها در کرمان چشمه‌سار اشک بود و مثل باران که از آسمان ببیارد از چشم‌ها اشک می‌بارید و همه مردم از خانه هجرت کرده بودند تا در عروج آسمانی دو ملک زمینی شرکت کنند، همه از خود بیخود بودند.

ادامه دارد...

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 962469

مهمترین اخبار ایران و جهان: