نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 12:16

کرج در پایان سال ۱۴۰۲ معابر خاکی نخواهد داشت

کرج- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: در پایان سال ۱۴۰۲ این کلانشهر معابر و کوچه خاکی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا محمودآبادی در خصوص تعریف پروژه‌های محله‌ای در بودجه سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: شهروندان محترم می‌توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به آدرس https://b2n.ir/Omrani.mahale و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه‌های مورد نیاز محله خود را بیان کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در خصوص تعریف پروژه‌های کلان شهر کرج اضافه کرد: در آینده نزدیک در خصوص پروژه‌های بزرگ ساختاری تعریف خواهد شد که از شهروندان، صاحب نظران و کنشگران مرتبط با آن پروژه اعلام نظر کنند و بعد از اخذ نظرات در تعریف پروژه‌های بزرگ ترتیب اثر داده خواهد شد.

وی در رابطه با پروژه‌های محله‌ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اذعان نمود: با توجه به چشم اندازی که شورای ششم در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آسفالت معابر خاکی اقدامات خوبی صورت گرفت و تمام سعی و تلاش پارلمان شهری کرج است که در پایان سال ۱۴۰۲ شهر کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نخواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق در پایان یادآور شد معابری که طبق قانون بیش از ۷۰ درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشد آسفالت این معابر انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 962569

مهمترین اخبار ایران و جهان: