نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 11:07

افزایش 60 درصدی پروازها در فرودگاه یزد

مدیرکل فرودگاه‌های یزد با اشاره به جابجایی دو هزار و ۸۰۶ زائر اربعین از فرودگاه بین المللی یزد گفت: امسال تعداد پرواز‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، کمال دهقان‌منشادی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به اهمیت عملکرد فرودگاه شهید صدوقی در جابجایی زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی از جمله یزد ایر و کاسپین زائران یزدی را در این مسیر جابه‌جا کردند.

وی افزود: در روزهای ۲۷ مرداد ماه لغایت ۱۸ شهریورماه تعداد ۲۰ سورتی پرواز ویژه ایام اربعین حسینی در فرودگاه بین المللی یزد انجام شد که این آمار در سال گذشته هشت سورتی پرواز بود.

مدیرکل فرودگاه‌های یزد گفت: اولویت مهم اداره کل فرودگاه های استان یزد در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زائران بود از همین رو با همکاری و هماهنگی میان ارگانهای نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و از طریق اختصاص گیت های ویژه برای بازرسی و کنترل گذرنامه زائران، تلاش کردیم تا خدمات مناسبی را به این عزیزان ارائه کنیم.

دهقان منشادی تصریح کرد: انجام پذیرایی از زائران و مسافران، برپایی موکب در ترمینال شماره دو ،اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بخشی از تسهیلات ویژه فرودگاه بین المللی یزد در عملیات پروازهای اربعین بود.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1498025

مهمترین اخبار ایران و جهان: