نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 10:36

ترافیک سنگین‌ و نیمه سنگین در معابر پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد وضعیت تردد خودرو ها شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین در معابر پایتخت هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۲۲ شهریور ماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد معابری سنگین و نیمه سنگین در سطح پایتخت بودیم.

سرهنگ مؤمنی گفت: در ورودی‌های غربی در بزرگراه همت از جنت آباد، حکیم از اباذر، هاشمی رفسنجانی از پل یادگار و در ورودی‌های شرقی بزرگراه بابایی از پل امام علی (ع)، زین الدین، آزادگان از پل امام علی (ع) (به دلیل اجرای عملیات عمرانی) شاهد شروع ترافیک هستیم که در ورودی‌های غربی بار ترافیکی سنگین و در نیمه شرقی ترافیک نیمه سنگینی وجود دارد.

بزرگراه‌های شیخ فضل الله، حکیم، مدرس، اشرفی، امام علی (ع)، باقری، چمران، آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و در حال حرکت می‌باشد ولی مسیر خیابان آزادی از شهیدان ترافیک نیمه سنگین است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب که در زمان اجرای طرح شناور سازی شاهد ترافیکی خلوت و تا پل امام خمینی (ره) بود هم اکنون و با برداشته شدن طرح شناور سازی الان تا پل نهم دی است.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ بمنظور اجرای طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند.

وی افزود: تجربه نشان داده است که با شروع مهر ماه و آغاز سال تحصیلی همه ساله به ترافیک شهر افزوده می‌شود ولی الان باید چند روز از مهرماه بگذرد تا ببینیم وضعیت ترافیک امسال بعد از برداشته شدن طرح شناور سازی ساعات ادارات به چه صورت خواهد شد.

سرهنگ مؤمنی از راکبین موتورسیکلت خواست با توجه به اینکه داخل تونل توحید به دلیل انباشت گازهای آلاینده بسیار خطرناک می‌باشد و موتورسواران بی دلیل دچار واژگونی و تصادف خواهند شد خواست به هیچ عنوان داخل تونل‌ها نشده و از تردد در آنها جدا خودداری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1497769

مهمترین اخبار ایران و جهان: