نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 12:35

آغاز نصف و نیمه اردوی تیم ملی شطرنج با حضور استاد بزرگ روسی

اردوی تیم ملی شطرنج برای حضور در بازی های آسیایی در حالی از امروز زیر نظر استاد بزرگ روسی آغاز می شود که ملی پوشانی مانند پرهام مقصودلو و سید محمد امین طباطبایی در اردو حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، شطرنجبازان ایران که برای حضور در بازی های آسیایی آماده می شوند از عصر امروز چهارشنبه وارد دور جدیدی از تمرینات می شوند که قرار است با حضور استاد بزرگ «سرگی تیویاکف» قهرمان پیشین اروپا از روسیه پیگیری شود.

البته این مربی روسی الاصل که تابعیت هلند را در اختیار دارد تنها به صورت اختصاصی روی روند تمرینات نیمی از ترکیب اعزامی به بازی های آسیایی نظارت خواهد داشت.

پرهام مقصودلو، سید محمد امین طباطبایی، بردیا دانشور، امیررضا پورآقا بالا، پویا ایدنی و مبینا علی نسب شطرنجبازان ایران هستند که در بازی های آسیایی شرکت دارند. در اردوی پیش بینی که تا ۱۴ شهریور ادامه دارد اما فقط مبینا علی نسب، بردیا دانشور و امیررضا پورآقا بالا حضور دارند. این شطرنجبازان زیر نظر مهرداد اردشی سرمربی تیم ملی تمرینات شان را دنبال می کنند و «سرگی تیویاکف» نیز به صورت اختصاصی برای هر یک از آنها کلاس های آموزشی و رفع اشکال خواهد داشت.

پویا ایدنی در فرانسه اقامت دارد و به همین دلیل در اردو حضور ندارد. پرهام مقصودلو هم به آلمان سفر کرده تا در مسابقاتی به میزبانی این کشور شرکت کند اما در مجموع فدراسیون برای وی و همچنین سید محمد امین طباطبایی برنامه های آماده سازی دیگری در نظر دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476825

مهمترین اخبار ایران و جهان: