نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 10:50

انهدام باند جعل و کارچاقکنی حرفه‌ای در بندرگز

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه مرد و یک زن در شهرستان بندرگز که با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی این شهر، اوراق قضایی را جعل و کارچاق کنی می کردند بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر  آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه مرد و یک زن در شهرستان بندرگز که با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی این شهر، اوراق قضایی را جعل و کارچاق کنی  می کردند  بازداشت شدند.

وی ادامه داد: دو نفر از این متهمان زن و شوهرند و هنگامی که با جعل نامه دادستان این شهرستان قصد رفع مسدودی یک حساب بانکی را داشتند ،  بازداشت شدند .

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: این زوج از چند ماه پیش به منظور شناسایی همدستان آنان ، در تور اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات استان قرار داشتند که در نتیجه این پایش علاوه بر این دو نفر ، یک جاعل  و یک کارمند بانک هم دستگیر شدند.

وی گفت: این زن و شوهر مدعی ارتباط و آشنایی با برخی مقام‌های قضایی بودند و با این ترفند کارچاق کنی می‌کردند و مردم را فریب می‌دادند. 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده قضایی این افراد تشکیل شده و در مرحله تحقیقات است. 

آسیابی افزود: بررسی‌ها و تحقیقات نشان داد این افراد هیچ ارتباط یا آشنایی با  مقامات قضایی شهرستان ندارند .

گفتنی است، شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز ، گزارش‌های مردم درباره کارچاق کن‌ها و متخلفان در حوزه‌های قضایی و دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می‌کند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 
منبع: فارس
شناسه خبر: 1490825

مهمترین اخبار ایران و جهان: