نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 01:09

تیراندازی در غرب آلمان/ تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد

منابع خبری آلمانی گزارش دادند که در جریان تیراندازی در ایستگاه قطار مرکزی شهر «ووپرتال» در غرب آلمان، پلیس این منطقه را به محاصره خود درآورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری الجزیره، سه‌شنبه شب در ایستگاه مرکزی قطار شهر «ووپرتال» واقع در غرب آلمان، حادثه تیراندازی رخ داد.

نشریه بیلد آلمان به نقل از پلیس ووپرتال اعلام کرد که نیروهای امنیتی در جست‌وجوی عاملان این حادثه هستند.

بر پایه این گزارش، عصر امروز سه شنبه یک عملیات گسترده پلیس در ایستگاه مرکزی قطار در شهر ووپرتال در غرب آلمان انجام شد. در این منطقه در اوایل عصر وقوع تیراندازی گزارش شد که ظاهراً دلیل آن اختلاف بین سه مرد بود که اوج گرفته و منجر به این تیراندازی شده است. سخنگوی پلیس گفت که این حادثه هیچ مجروح و قربانی نداشته است.

بر اساس گزارش شاهدان عینی، سه مرد در ایستگاه اتوبوس در دوپرزبرگ حوالی ساعت ۵:۵۵ بعدازظهر به وقت محلی با هم مشاجره کردند. سپس یکی از این افراد اسلحه را بیرون آورد و گفته می‌شود که چندین بار به هوا شلیک کرده است.

وی سپس به همراه همدستش به ساختمان ایستگاه قطار مجاور گریخت. مرد سوم نیز به تعقیب این دو نفر پرداخت و همچنین به سمت ساختمان ایستگاه مرکزی قطار شلیک کرد.

یکی از تیراندازان مظنون دستگیر شده و اکنون تحت بازجویی قرار دارد. جست و جوی فشرده برای شناسایی افراد دوم و سوم در جریان است.

تحقیقات پلیس جنایی برای روشن شدن سوابق و مسیر دقیق جنایت آغاز شده است.

پلیس محلی آلمان اعلام کرد: به منظور پی گیری وضعیت‌های خطرناک دیگر، نیروهای پلیس فدرال، گروه عملیاتی و مقر پلیس در ووپرتال مستقر شدند.

به گفته پلیس فدرال، برای این منظور، این ایستگاه به طور موقت محاصره شد. دلیل دقیق این حادثه تیراندازی هنوز مشخص نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487325

مهمترین اخبار ایران و جهان: