نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 12:09

تصادفات درون‌شهری زائران اربعین در کرمانشاه ۱۸ درصد کاهش یافت

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: کل تصادفات جرحی و خسارتی درون شهری زائران اربعین در مسیر زوار استان کرمانشاه ۱۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس راهنمای و رانندگی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای طرح و آغاز پیاده‌روی اربعین حسینی ( ع) که از ۲۷ تیرماه شروع شده تا روز پنجشنبه مورخه ۱۶ شهریورماه خوشبختانه هیچ تصادف منجر به فوت مربوط به زوار در معابر درون شهری شهرهای در مسیر زوار استان کرمانشاه رخ نداده است و تعداد سه نفر از زوار در معابر درون شهری مصدوم شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۶ نفر بوده است به میزان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد : تعداد تصادفات خساراتی زوار ۲۹ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۳ فقره بوده  ۱۲ درصد کاهش داشته است و در مجموع کل تصادفات جرحی و خسارتی درون شهری نیز ۱۸ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، در پایان با اعلام این موضوع که میزان تردد زوار به مرز خسروی بطور قابل ملاحظه‌ای نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، تلاش در ایمن کردن زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی جهت اعمال مدیریت ترافیکی وانضباط بخشی ترافیکی، هماهنگی و همراهی تمامی دستگاه‌های خدماترسان و نیروهای نظامی و انتظامی  و... را بسیار تاثیرگذار در کاهش میزان حوادث ترافیکی مربوط به زوار عنوان کرد.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489769

مهمترین اخبار ایران و جهان: