نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 14:48

۵۱ درصد بودجه مشاغل خانگی در همدان جذب شد

فرماندار همدان از پرداخت ۵۸ میلیارد تسهیلات تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی در شهرستان همدان خبر داد و گفت: از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ بودجه استان همدان ۲۶ میلیارد تومان در شهرستان همدان معادل ۵۱ درصد جذب شده است.

مسلم مخفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تاکید بر لزوم توجه به توسعه اقتصادی و حمایت از تولید در سطح شهرستان اظهار کرد: طی یک سال اخیر ۵۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و تبصره ۱۶ در شهرستان همدان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هدف از این کار افزایش اشتغالزایی پایدار و توسعه کسب و کار در سطح شهرستان است گفت: از ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ بودجه استان همدان ۲۶ میلیارد تومان در شهرستان همدان معادل ۵۱ درصد جذب شده است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به بازدید از کسب و کارهای کوچک در همدان و حل مشکلات مردم در ادامه راه‌اندازی نمایشگاه دائمی مشاغل خانگی در همدان را جزو ضروریات دانست.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای افزایش اشتغال در سطح شهرستان و توسعه فرهنگ کارآفرینی به کار خواهیم بست اظهار کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مشاغل خانگی با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

پایان پیام/۳۱۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520269