نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 00:53

سری دوم اصلاحات دفترچه های انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲ منتشر شد

رشته‌محل‌های جدید و اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته برای رشته‌های با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه اصلاحات سری اول در تاریخ ۳۱ مرداد، اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به دفترچه‌های راهنما منتشر شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند و یا مایل به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود هستند، می توانند تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش آن اقدام کنند.

لذا داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای مذکور و مندرجات اطلاعیه اصلاحات سری اول و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

˜˜˜˜آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان روز دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در همین اطلاعیه برای دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی، تا پایان روز پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات و جداول رشته محل‌های جدید (سری دوم) دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری و دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش در اینجا درج شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470425

مهمترین اخبار ایران و جهان: