نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 18:08

بهره‌برداری از سه پروژه و آغاز عملیات بلوار ولایت به مناسبت هفته دولت در بردسکن

هم‌زمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری از سه پروژه شهرداری و بهزیستی وآغاز زیباسازی ساخت بلوار ولایت دربردسکن انجام شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، طی مراسمی در آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت با شعار دولت مردم، پروژه میدان شهید ذاکری بلوار شهید هنرور شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت و ایجاد فضای سبز با ۷ میلیارد تومان، باربرداری از ۶۰۰۰۰ مترمربع آسفالت معابر شهری با صرف هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد تومان، بهسازی و زیباسازی و احداث مسیر در کندروی بلوار ولایت در ورودی شرقی این شهر ونیز هزینه خرید یک دستگاه لیفتراک با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان که در مجموع طرح‌های امسال شهرداری بردسکن با 22.5 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهر برداری قرار گرفت.

 محمدحسین مدیح شهردار بردسکن در گزارشی به فعالیت‌های انجام شده در حوزه شهری  با تقدیر از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های مختلف اجرای طرح‌های خودپرداخت وافزود:  علیرغم  مشکلات مالی واقتصادی، خوشبختانه در دوسال اخیر  دولت کمک های خوبی را برای ابادانی در شهرها اختصاص داده است .

 شهردار بردسکن تعامل و همکاری دستگاه‌های اداری را ستود و اظهار داشت: در طول دوساله گذشته شهرداری بردسکن هر روز  توانسته است معبری را در سطح شهر آسفالت کند که در کل ۳۲۰ معبر در شهر آسفالت یا بازگشایی شده است.

 وی ساخت میدان در ورودی بردسکن از سمت طبس وانابد را یاد آورد و افزود: مطالعات کارهای اولیه ساخت میدان در این مسیر انجام شده است وبا تأیید شورای همتا در استان عملیات ساخت آن هم آغاز می‌گردد.

 اضافه می‌شود، در مراسم افتتاح طرح های   شهرداری وبهزیستی  امام‌جمعه، فرماندار و روستای ادارات و نهادها و رئیس و اعضای شورای شهر بردسکن شرکت داشتند.

 همچنین  در مراسم جدا گانه یک واحد مسکونی  معلولین وزنان سرپرست خانوار  در شهر بردسکن  افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

مصطفی محمد پور رئیس اداره بهزیستی بردسکن  گفت:  این پروژه  با زیربنای ۶۵متر مربع  وبا هزینه بالغ بر۷۰۰ میلیون تومان  از محل خودیاری  وکمک بلاعوض این اداره ساخته شده است.

رئیس اداره بهزیستی افزود:  برای هر فرد تحت پوشش صدور پروانه ساختمانی  در نوبت اول   به همراه امتیازات  آب ،برق وگاز رایگان است .

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477669

مهمترین اخبار ایران و جهان: