نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 22:04

اردبیل با دمای 14 درجه سلسیوس خُنک‌ترین مرکز استان کشور

بر اساس داده‌های هواشناسی، اردبیل با 14 درجه سلسیوس به عنوان خُنک‌ترین مرکز استان کشور طی 24 ساعت گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس نقشه‌های هواشناسی، در حال حاضر شهر اردبیل با دمای ۱۴ درجه سلسیوس خُنک‌ترین مرکز استان در کشور بوده است و طبق این داده‌های هواشناسی کمینه دمای شهر اردبیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ سلسیوس و بیشینه دمای این شهر نیز ۲۰ درجه سلسیوس بوده است.

بر اساس گزارش هواشناسی، شهرستان نمین با دمای ۱۳ درجه سلسیوس به عنوان خُنک‌ترین شهر در سطح استان اردبیل بوده و شهرستان بیله سوار نیز با ۲۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه در سطح استان در طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

 

تداوم آسمانی ابری و مه‌آلود

بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا صبح فردا همچنان جو استان ناپایدار بوده و شاهد آسمانی ابری و مه آلود همراه با وزش باد خزری و هوای خنک در غالب مناطق خواهیم بود، همچنین در برخی از مناطق  بارش باران (گاهی به‌صورت رگبار و رعدوبرق به‌ویژه در ارتفاعات) نیز انتظار می‌رود.

 از ظهر فردا (پنج شنبه ۹ شهریور) ضمن کاهش ابر و افزایش تدریجی دمای هوا، جوی نسبتاً پایدار تا اوایل هفته آینده  پیش‌بینی می‌شود.

 

پیرو هشدار هواشناسی سطح نارنجی، طی ۲۴ ساعت گذشته در بعضی از شهرستان‌های استان شاهد بارندگی بودیم، که بیشترین مقدار بارندگی در شهرستان مشکین‌شهر (ایستگاه باران سنجی جبدرق) ۵۶ میلی متر ثبت شده است.

 

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477925

مهمترین اخبار ایران و جهان: