نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 19:38

تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات هفته دولت به دشتستان

استاندار بوشهر گفت:از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل ۱۰۰ میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اهمیت و جایگاه دشتستان، به این شهرستان توجه ویژه شده و در طرح‌های اساسی، زیربنایی و روبنایی، شهرستان ممتاز در استان بوشهر، دشتستان است.

وی افزود: حداقل ۲۵ درصد از اعتبارات مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، به دشتستان تخصیص یافته است.

این مقام مسؤول از تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به دشتستان خبر داد و اعلام کرد: این اعتبار در کنار سایر اعتبارات پروژه‌های کوچک، متوسط و بزرگ است که از منابع استانی تامین می‌شوند.

محمدی با اشاره به اینکه تمام منابع اعتباری بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بر اساس شاخص‌های قانونی تخصیص می‌یابد، اضافه داشت: تلاش شده بر اساس جایگاه دشتستان به سهم اعتباری این شهرستان توجه ویژه‌ای شود و از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در هفته دولت، یک سوم آن معادل ۱۰۰ میلیارد تومان به دشتستان تخصیص می‌یابد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477769

مهمترین اخبار ایران و جهان: