نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 20:30

عوامل گران فروشی در استان سمنان شناسایی شوند

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان خواستار شناسایی عوامل گران فروشی در شهرهای استان شد و گفت: تفاوت قیمت نباید در واحدهای صنفی استان وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبدالهی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان سمنان در دادگستری سمنان بر اهمیت نظارت بر اصناف تاکید کرد و بیان داشت: نیازمند ایجاد یک درک عقلانی و منطقی نسبت به قیمت گذاری اقلام و اجناس به خصوص اقلام اساسی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه در این مقوله باید نظارت‌ها تقویت شود تا منافع مردم پدید بیاید، افزود: اگر عوامل گران فروشی اجناس به خوبی بررسی و مدیریت شود، نباید شاهد چند نرخی بودن و تفاوت‌های فاحش در شهرهای استان باشیم.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه عوامل گران فروشی در شهرهای استان شناسایی شود، تاکید داشت: تعزیرات حکومتی با اولویت بندی مأموریت‌ها به مباحثی ورود کند که دغدغه مردم باشد و به خصوص دایره نظارتی خود را بر تخلفات گسترش دهد.

عبدالهی خواستار تقویت نظارت‌ها بر اصناف و مبارزه با تخلفات شد و بیان کرد: نظارت نتیجه بخش در افزایش امنیت اقتصادی و معیشتی مردم مورد انتظار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1465125

مهمترین اخبار ایران و جهان: