نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 11:11

پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در ۱۱۶ رشته در پیام نور اردبیل

اردبیل- رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: پذیرش دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل در بیش از ۱۱۶ رشته با سوابق تحصیلی و بدون آزمون انجام می‌شود.

ولی‌الله خوش‌طینت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان اردبیل در ۱۱۹ رشته جذب و تحصیل دانشجویان را عهده‌دار شده که تنها در سه رشته جذب دانشجویان در قالب آزمون و در مابقی رشته‌ها سوابق تحصیلی معیار و ملاک جذب و امکان تحصیل دانشجویان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: این دانشگاه در ۱۳ مرکز در سطح استان فعالیت می‌کند و بیش از هشت هزار دانشجو در این دانشگاه فعالیت کرده و به عنوان یک مجموعه آموزش عالی کیفی و شایسته به جوانان این مرز و بوم ارائه خدمات می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: این دانشگاه با داشتن ۴۶ آزمایشگاه در سطح استان به دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی ارائه خدمات کرده و امکان بهره‌برداری از این آزمایشگاه برای دانشجویان، اساتید و پژوهشگران مهیا شده است.

خوش‌طینت افزود: ۲۶ آزمایشگاه در مرکز استان و مابقی در سایر شهرستان‌ها فعال شده و امکان ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید علمی مهیا شده است.

وی فعالیت رصدخانه این دانشگاه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مجهزترین تلسکوپ و امکانات رصدخانه در دانشگاه پیام نور اردبیل فراهم شده که علاقه‌مندان در رشته‌های نجوم و ستاره‌شناسی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

خوش‌طینت در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: رصدخانه دانشگاه پیام نور اردبیل در سازمان فضایی کشور به ثبت رسیده و مجهزترین امکانات در اختیار این مجموعه علمی است تا دانشجویان و پژوهشگران بتوانند از ظرفیت آن بهره‌برداری کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل بیان کرد: دانشگاه پیام نور با بهترین امکانات فضای تحصیلی کیفی و مناسبی را برای دانشجویان فراهم کرده و امیدواریم سال به سال افزایش ورودی دانشجویان را به دانشگاه پیام نور و رونق این مجموعه دانشگاهی شاهد و ناظر باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484325

مهمترین اخبار ایران و جهان: