نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 15:26

فارس من| افتتاح استخر سروستان وابسته به اعتبارات است

رئیس تربیت بدنی شهرستان سروستان گفت: ساخت استخر سرپوشیده سروستان حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته؛ اما افتتاح آن بستگی به اعتبارات تخصیص یافته دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سروستان، نیمه اول مردادماه پویشی در فارس من تحت عنوان "تسریع در احداث استخر سروستان" توسط یکی از مخاطبان به ثبت رسید.

به دنبال پیگیری این مطالبه، آقازاده رئیس تربیت بدنی سروستان به خبرنگار فارس گفت: سال ۹۷ قرارداد ۳۰ ماهه این استخر با اعتباری حدود ۸ میلیارد بسته شد، اما با توجه به تورم و کمبود تخصیص اعتبارات روند ساخت کند و تعطیل شده بود.

وی ادامه داد: پروژه تا سال ۱۴۰۰ تعطیل شده بود تا دوباره از آن سال از سر گرفته شد و تا به الان که فعال است، از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی به ۵۵ درصد رسیده است.

آقازاده اظهار داشت: با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیارد اعتبار برای ساخت این استخر در نظر گرفته شده بود، هیچ مقداری حتی ۱ ریال از اعتبارات آن سال نه فقط برای استخر سرپوشیده سروستان بلکه برای هیچ پروژه ورزشی تخصیص پیدا نکرد. 

رئیس تربیت بدنی سروستان با اشاره به اینکه امسال اعتباراتی برای این استخر پوشیده در نظر گرفته شده بیان کرد: برای ادامه و جلوگیری از تعطیل شدن روند ساخت نیاز به اعتبارات تکمیلی است که اگر این اعتبارات تخصیص پیدا کنند امید است تا یکسال آینده این استخر به افتتاح برسد.

وی افزود: تمام روند ساخت استخر وابسته به بودجه است که اگر اعتباراتی تخصیص پیدا نکند این پروژه به اتمام نمی رسد و امیدواریم با رایزنی های انجام شده در سال جاری اعتباراتی در نظر گرفته شود تا این خواسته‌به‌حق مردم به ثمر برسد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1471669

مهمترین اخبار ایران و جهان: