نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 18:50

سهم روزنامه‌های کهگیلویه و بویراحمد از توزیع آگهی‌ها چقدر است؟

مدیرکل مطبوعاتی و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از یک میلیارد تومان آگهی میان روزنامه‌های استان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ایمان شمسایی در نشست با خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکلاتی که در توزیع آگهی میان روزنامه‌ها و هفته‌‌نامه‌های استان وجود دارد، گفت: آگهی روزنامه‌ها از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: سال ۱۴۰۰ آگهی که میان روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های استان توزیع شد ۶۸۲ میلیارد بود که این رقم در سال گذشته به یک میلیارد و ۹۰۰ افزایش یافت.

وی بیان کرد: میزان آگهی که در ۶ ماهه امسال در اختیار رسانه‌‌های استان قرار داده شده یک میلیارد و ۵۰۰ است و قطعا تا پایان سال رقم آگهی روزنامه‌ها بیشتر خواهد شد.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص رسانه‌های محلی گفت: حمایت از رسانه‌های محلی اولویت دولت سیزدهم است‌

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های کشور طی سال‌های اخیر به ۱۴ هزار رسانه افزایش یافتند، گفت: نظام صنفی منسجم در حوزه رسانه‌ها وجود ندارد.

وی بر لزوم مشخص شدن جمعیت خبرنگاران فعال و حرفه‌ای تاکید کرد و افزود:  تعرفه، یارانه و اعتبارات صندوق هنر را افزایش دادیم و از رسانه‌ها خواستیم نسبت به بیمه خبرنگاران اقدام کند و رسانه‌ای که خبرنگاران را بیمه نکند از حمایت‌های مادی و معنوی وزارت ارشاد محروم می‌شود‌.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۵ هزار هنرمند در طرح نهضت ملی مسکن گفت: ۴۹۵ نفر از این افراد روزنامه‌نگار هستند.

شمسایی خاطرنشان کرد: تعداد اعضای جامع رسانه‌های کشور از ۴ هزار نفر به ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1519025

مهمترین اخبار ایران و جهان: