نیوز سیتی!
13 مهر 1402 - 23:41

مهاجم تراکتورسازی: به برد نیاز داشتیم

مهاجم تیم تراکتورسازی تبریز گفت: برد خوبی مقابل آلومینیوم کسب کردیم، به این پیروزی نیاز داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیامک نعمتی پس از بازی مقابل آلومینیوم در خصوص این مسابقه اظهار کرد: برد خیلی خوبی به دست آوردیم، برای اینکه به صدر جدول برسیم باید این بازی را می‌بردیم. خدا را شکر روند خوبی داشتیم ولی متاسفانه وقفه ای در بازی افتاده که بازیکنان از شرایط آرمانی دور می‌شوند.

وی افزود: امیدواریم وقفه‌ها کمتر شود تا لیگ بهتر و خوبی داشته باشیم و بازی ها پشت سر هم باشد و تیم‌ها از بازی کردن لذت ببرند.

بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص جام ملت های آسیا و اینکه آیا فکر می‌کند به تیم ملی دعوت می‌شود یا خیر گفت: امسال مسابقات جام ملت‌های آسیا هم هست و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم بعد از این تعطیلی نداشته باشیم، صد در صد من هم تلاش می‌کنم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم، چه در تیم ملی باشم و چه نباشم برای سربلندی آن آرزو می‌کنم و امیدوارم که بهترین نتیجه را بگیرد. در کنار آن هم مهم هست که لیگ خوبی داشته باشیم چرا که این وقفه‌ها باعث می‌شود بازیکنان از شرایط آرمانی دور شوند.

نعمتی در خصوص اینکه در تراکتور در فاز هجومی بازی می‌کند بیان کرد: در تیم رو به جلو بازی می‌کنم، تیم شرایط خوبی دارد و می‌توانم در کنار بچه ها دیده شوم، از گلزنی خوشحالم و امیدوارم گلزنی من به تراکتور کمک کند تا آخر فصل نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی اضافه کرد: به تیم آلومینیوم هم تبریک می‌گویم بازی خوبی انجام دادند، آقای حسینی تیم خوبی ساخته و مطمئنا در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب خواهند کرد. امروز شرایط طوری رقم خورد که بازیکنان تراکتور خوب بازی کردند و موفق به کسب سه امتیاز شدیم.
پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1528425

مهمترین اخبار ایران و جهان: