نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 17:36

۳۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد

میامی- استاندار سمنان گفت: در سال گذشته با اقدامات دولت سیزدهم بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در کاروان خدمت دولتمردان در مسجد جامع شهر میامی، ضمن بیان اینکه این شهرستان باب الرضا (ع) است، تاکید کرد: کشاورزان شهرستان میامی در بحث تأمین گندم استان نقش آفرینی بسیار تأثیر گذاری داشته و بخش عمده‌ای از خرید گندم سال جاری از این منطقه انجام شده است.

وی افزود: امروز با بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت در حوزه آبرسانی به روستاها و نقاط محروم، راه روستایی، تولید خوراک دام و طیور و تأمین نهاده‌های دامی اتفاقات خوبی برای شهرستان میامی رقم خورد.

استاندار سمنان گفت: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی روز به روز افزایش می‌یابد که یکی از نشانه‌ها و مؤلفه‌های آن دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.

هاشمی همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در استان سمنان بیان کرد: در سال گذشته با اقدامات دولت سیزدهم بیش از سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شد.

وی افزود: توسعه و افزایش شرکت‌های دانش بنیان، راه اندازی واحدهای راکد، تحقق شعار سال، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن و بهره برداری از یک هزار واحد مسکونی، پیگیری و تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان، افزایش و جذب اعتبارات عمرانی، اجرای تعهد اشتغال بیش از سقف تعیین شده از جمله دستاوردها و اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان است.

استاندار سمنان گفت: پرداخت بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به حوزه عشایری استان و بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به حوزه شهرداری‌ها از دیگر اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان سمنان در راستای تحقق عدالت محوری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473669

مهمترین اخبار ایران و جهان: