نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 09:14

واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

بوشهر- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از واگذاری هزار قطعه زمین به مشمولان طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان شنبه‌شب در آئین واگذاری زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در تنگستان اظهار داشت: اقدامات خوبی به منظور اجرای قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا خاطرنشان کرد: با فراهم شدن سازوکارهای لازم از جمله تهیه طرح، الحاق زمین و فرایند مصوبات کمیسیون و کارگروه‌های مختلف با حمایت فرمانداران و ائمه جمعه استان بوشهر واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت آغاز شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه در ۲ شب گذشته قرارداد زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در ۳ شهرستان دشتی، کنگان و دیر واگذار شد تصریح کرد: در سومین روز از دهه ولایت و امامت اراضی تهیه شده برای ساخت واحدهای مسکونی در تنگستان به واجدان شرایط آغاز شد.

رستمیان با اشاره به واگذاری اراضی مسکونی هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا خاطر نشان کرد: هزار قطعه زمین تا پایان دهه ولایت و امامت به مشمولان قانون جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان بوشهر واگذار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323769

مهمترین اخبار ایران و جهان: