نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 16:33

مبلغین در امید آفرینی و باورمندی جامعه فعالانه عمل کنند

سرعین- مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: مبلغین و کنشگران فرهنگی، دینی با عهد جمعی در امیدآفرینی و باورمندی در جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده عصر شنبه در همایش «خانواده متعالی در گام دوم انقلاب با محوریت ایمان و امید» در اردوگاه انصار الحسین (ع) سرعین ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی اظهار کرد: ترویج دین و شریعت اسلام از زمان پیامبر اکرم (ص) رسالت بزرگ دینی بر دوش پیروان راستین حق و حقیقت همواره با سختی‌های بسیاری همراه بوده و نیازمند تلاش مضاعف در بصیرت افزایی در جامعه دارد.

وی استقامت در راه تبلیغ دین را راهکار مؤثر در موفقیت مبلغین عنوان کرد و گفت: خداوند متعال در آیه ۳۹ سوره احزاب پیامبر اکرم (ص) را به پایداری در راه تبلیغ و نهراسیدن از طعنه و سرزنش دشمنان دعوت کرد و پیروی از این آیه راهکار مؤثری برای ادامه مسیر پر فراز و نشیب تبلیغ برای خانواده بزرگ تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل حضور مؤثر مبلغین در جامعه را عامل مؤثر برای رواج معروفات و نهی از منکرات عنوان کرد و گفت: گاهی تنها یک حضور مؤثر در یک مکان عمومی می‌تواند فضا را برای امر به معروف و نهی از منکر مهیا سازد لذا باید در ارتباط گیری با مردم و ایجاد حس صمیمت بین فعالان فرهنگی و آحاد جامعه و همچنین ارائه برنامه‌های فرهنگی با محوریت باورمندی و امید آفرینی تلاش کرد.

مبلغین در امید آفرینی و باورمندی جامعه فعالانه عمل کنند

حجت الاسلام جعفرزاده با تقدیر از همراهی خانواده کارکنان تبلیغات اسلامی در مسیر خدمت به تبلیغ دینی خاطر نشان کرد: کارکنان تبلیغات اسلامی همواره در ایام و مناسبات ملی و مذهبی در قالب برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در جامعه حضور داشته و استمرار و تداوم این حضور، نیازمند همراهی، گذشت و ایثار همسر و خانواده کارکنان است که در طول سال این حمایت را از سوی خانواده‌ها شاهد هستیم.

در ادامه حجت الاسلام محمد شیرعلیپور امام جمعه سرعین در سخنانی خدمت در عرصه تبلیغ و اطلاع رسانی را عنایت خاص خداوند به کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: علما و روحانیون در خدمت به نظام اسلامی باید جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب را مورد توجه قرار دهند.

در این همایش که با حضور کارکنان و خانواده تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد، برنامه‌های فرهنگی، قرائت شعر و مسابقات ورزشی اجرا و در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از کارکنان تبلیغات اسلامی اردبیل تجلیل شد.

مبلغین در امید آفرینی و باورمندی جامعه فعالانه عمل کنند

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290725

مهمترین اخبار ایران و جهان: