نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 10:55

بازدید امیر واحدی ازاردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری، روند آموزش دانشجویان در این اردوگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی در بازدید از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه هوایی علوم و فنون هوایی شهید ستاری در امامزاده هاشم با اشاره به جنگ شناختی دشمن بر علیه کشور عزیزمان خاطرنشان کرد: دشمن در این نوع جنگ، اندیشه، بینش، عقل، قلب و در نهایت رفتار افراد را به منظور تضعیف روحیه و شکستن اراده‌های آنها هدف قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی در حوزه اقتصادی از ابزاری به نام تحریم استفاده می‌کند و در جنگ رسانه‌ای نیز یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای به راه می‌اندازد و در فنون روانشناسی با قابلیتی که دارد، می‌تواند انسان‌ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به شرایط اردوگاه تابستانی، گفت: قطعاً همه ما شرایط دشوار زندگی را تجربه کرده‌ایم، موضوع مورد اهمیت در برگزاری این دوره‌ها این است که چگونه در شرایط سخت دیدگاهی سازنده داشته باشیم و چه راه‌هایی برای بهبود توانایی در برابر شرایط سخت زندگی، وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1359725

مهمترین اخبار ایران و جهان: