نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 08:11

دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری پای‌کار رشد تولید

رئیس‌کل دادگستری و رئیس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری گفت: گره‌گشایی از مشکلات حوزه تولید و اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و امیدواریم که با همراهی و همکاری سایر نهادها بتوانیم در حل و فصل مشکلات مجموعه‌های صنعتی و تولیدی گام‌های موثری برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته قوه قضائیه اعضای شورای قضایی استان به کارخانه نساجی حجاب شهرکرد رفتند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

محمد رزم، رئیس‌کل دادگستری و رئیس شورای قضایی چهارمحال و بختیاری در حاشیه این بازدید گفت: در راستای تحقق شعار سال، دستگاه قضایی خود را موظف به حمایت از تولید داخلی، رفع موانع و رشد تولید می‌داند.

وی حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی را جزو سیاست‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ورود دستگاه قضا به حوزه تولید این نهاد در قالب تشکیل ستادهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری برای رفع موانع کسب و کار، اشتغال‌زایی و احیای واحدهای تولیدی تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: در سال جاری گره‌گشایی از مشکلات حوزه تولید و اجرای سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و امیدواریم که با همراهی و همکاری سایر نهادها بتوانیم در حل و فصل مشکلات مجموعه‌های صنعتی و تولیدی گام‌های موثری برداریم.

گفتنی است کارخانه نساجی حجاب شهرکرد با دارا بودن چهار خط تابندگی، بافندگی، رنگرزی و تکمیل یکی از کارخانجات مطرح کشور در زمینه تولید پارچه چادر مشکی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312225

مهمترین اخبار ایران و جهان: