نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 08:50

برق رسانی به محور گردشگری سرچشمه دیباج آغاز شد‌

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان از آغاز مرحله جدید عملیات اجرایی شبکه برق رسانی به مجموعه تفریحی و گردشگری سرچشمه دیباج دامغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مجتبی اکبرپور گفت: این پروژه با هدف ایجاد و تقویت زیرساخت های گردشگری و جذب بیشتر گردشگران در این منطقه در حال انجام است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دامغان به اختصاص ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به این پروژه اشاره کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار، جذب سرمایه گذار و رونق اقتصادی در منطقه دارد.

اکبرپور گفت: ادامه پی کنی، سنگریزی، بتن ریزی و نصب تیر برق تا انتهای شبکه به انضمام نصب کنسول و کلیه یراق آلات کامل تیرها از برنامه های عملیاتی در این محور است.

او با بیان اینکه سرچشمه یکی از جاذبه های زیبای گردشگری در شهر دیباج است، افزود: به دلیل قرارگرفتن این ناحیه در یک منطقه کوهستانی و در ارتفاع حدود دو هزار متری از سطح دریا، آب و هوا و اقلیم منطقه در فصول مختلف سال به خصوص بهار و تابستان برای بهره برداری گردشگران بسیار مساعد است.

دیباج یکی از شهرهای کوهستانی شهرستان دامغان در استان سمنان است. این شهر در ۵۵ کیلومتری شمال شهر دامغان قرار دارد و مرکز دهستان رودبار است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1341469

مهمترین اخبار ایران و جهان: