نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 10:05

تمهیدات لازم برای برگزاری مهمونی ده کلیومتری اندیشیده شده است

شهردار تهران گفت: تمهیدات لازم برای مهمونی ده کیلومتری اندیشیده شده و با توجه به تجربه سال قبل تلاش کردیم نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات برگزاری «مهمونی ده کیلومتری» در پایتخت گفت: برگزاری این رویدادها اقدامی فوق‌العاده است. نکته قابل توجه آن است که این رویدادها مردم محور هستند و گروه‌ها مختلف مردمی خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. سایر دستگاه‌ها در واقع نقش کمک‌کننده ایفا را می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای برگزاری هرچه بهتر «مهمونی ده کیلومتری» همت همه پای کار آمده است اما گروهی که اصل متن را پیش می‌برند، خود مردم هستند.

زاکانی تاکید کرد: این شادپیمایی حتماً می‌تواند به رشد، نشاط، همگرایی و پیوستگی در جامعه کمک کند.

شهردار تهران اظهار کرد: اینکه برگزاری مراسم‌های نشاط‌آفرین و شاد در ابعاد گسترده به بخشی از آئین‌های مذهبی ما اضافه می‌شود اتفاق بسیار مبارکی است؛ خوشبختانه امروز به پایه‌ها و چارچوب‌های این اقدامات در متن جامعه رسیده‌ایم به طوری که مردم خودشان در این زمینه میدان‌داری می‌کنند.

وی درخصوص رفع مشکلات و نواقصی که در برگزاری شادپیمایی سال گذشته رخ داده بود، گفت: امسال محورهای برگزاری این رویداد را تغییر داده‌ایم تا از نظر ترافیکی مشکلی ایجاد نشود؛ همچنین تمهیدات لازم اندیشیده شده و با توجه به اینکه تجربه سال گذشته را داشتیم، تلاش کردیم نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم تا این شادپیمایی به بهترین نحو برگزار شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340069

مهمترین اخبار ایران و جهان: