نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 17:13

خبرنگاران با اصالت و رسالت‌مند مورد حمایت ارشاد هستند

رودبار-سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار با بیان اینکه خبرنگاران با اصالت و رسالت‌مند مورد حمایت هستند، گفت: خبرنگاران دست متولیان را در راستای اعتلای فرهنگی شهرستان بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی و بررسی چالش‌های اصحاب رسانه رودبار اظهار کرد: رسانه‌ها نقش محوری در جهت دهی و اعتلا بخشی جامعه دارند و باید در این مسیر صادق و ثابت قدم باشند.

وی با تاکید بر لزوم تعامل بین اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی افزود: خبرنگاران دست متولیان امور را در راستای اعتلای فرهنگی شهرستان بگیرند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند رسانه‌ای در این شهرستان بیان کرد: قابلیت‌های رسانه‌ای شهرستان رودبار در گیلان کم نظیر است و این مهم باید تقویت شود.

نظری با تاکید بر اینکه خبرنگاران به سمت فعالیت‌های مجوز دار بروند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه دارای مجوز حمایت می‌شوند و افرادی که فاقد مجوز هستند باید خودشان را در چارچوب دستورالعمل‌های فرهنگ و ارشاد وفق دهند.

وی با تاکید بر تقویت سواد رسانه‌ای در بین خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در دستور کار ارشاد رودبار قرار دارد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار با اشاره به مشکل بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه بیان کرد: پیگیری بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه در اولویت قرار دارد.

نظری با بیان اینکه خبرنگاران با اصالت و رسالتمند مورد حمایت ارشاد اسلامی هستند، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه در چارچوب و قوانین مطبوعات کشور حرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285169

مهمترین اخبار ایران و جهان: