نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 10:29

عرضه سهام صندوق بهمئی در شرکت فرابورس ایران میسر شد

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد از عرضه سهام صندوق بهمئی در شرکت فرابورس ایران خبر داد.

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضائیه، سید علی ملک حسینی،دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: آخرین اقدام دستگاه قضایی در خصوص پرونده صندوق سپرده گذاری بهمئی، پیگیری به منظور عرضهی سهام صندوق سپرده گذاری بهمئی در شرکت فرابورس ایران بود.

وی گفت: با انجام مکاتبه و صدور دستور قضایی بخشی از سهام بورسی که از متهم پرونده توقیف شده بود، پس از انجام تشریفات قانونی و کارشناسی جهت فروش عمده و یکجا عرضه خواهد شد.

ملک حسینی با اظهار این نکته که عموم مردم می‌توانند با توجه به شرایط مندرج در متن آگهی در این فروش شرکت کنند، افزود: با توجه به آگهی شرکت فرابورس ایران، این سهام در تاریخ یازدهم مرداد ماه ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در صورت وجود مشتری و فروش سهام و واریز مبلغ ریالی آن، این مبلغ به نسبت درصد مساوی بین مالباختگان تقسیم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مردم و مالباختگان صندوق موصوف، آخرین اخبار مربوط به این پرونده را صرفاًَ از طریق اخبار و اطلاع رسانی رسمی دادگستری استان پیگیری کرده و به شایعات و خبر‌های نا معتبر توجهی نکنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1356169

مهمترین اخبار ایران و جهان: