نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 17:39

تشکیلات خودگردان: اسرائیل به دنبال ملتهب کردن اوضاع منطقه است

سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از جنایت در شهر جِنین، ملتهب کردن اوضاع منطقه و گسترش خشونت است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که هدف از جنایت‌های مکرر رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین که آخرین مورد آن جنایت در شهر جِنین بود، ملتهب کردن اوضاع منطقه و سوق دادن آن به سمت خشونت است.

گروهی از نظامیان صهیونیست، صبح امروز دوشنبه، به صورت ناگهانی وارد شهر جِنین شدند و به سمت غیرنظامیان تیراندازی کردند. به دنبال این اقدام، چهار فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.

ابوردینه با اشاره به اینکه تداوم وضعیت کنونی ممکن نیست، گفت که جامعه جهانی و دولت آمریکا بایستی فورا برای توقف این جنایت‌های رژیم صهیونیستی اقدام کنند.

بنابر گزارش وبگاه فلسطینی «سما»، سخنگوی رسمی تشکیلات خودگردان فلسطین تصریح کرد که سکوت بین‌المللی و اکتفا کردن به صدور بیانیه و محکوم کردن، رژیم اشغالگر را به تداوم جنایت‌ها و آغاز جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین و سرزمین و اماکن مقدس آن تشویق می‌کند.

وی افزود که رژیم صهیونیستی مسئول به شکست کشاندن تمامی تلاش‌های عربی و بین‌المللی برای ممانعت از تشدید تنش‌هاست.

ابوردینه تأکید کرد که تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، هرگز این ملت را از ادامه مبارزه مشروع برای تحقق خواسته خود مبنی بر آزادی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی، بازنخواهد داشت.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296325

مهمترین اخبار ایران و جهان: