نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 23:02

مجروحیت ۲ جوان فلسطینی بر اثر تیراندازی صهیونیست‌ها

بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی یک خودرو در جنین، ۲ جوان فلسطینی مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، بعدازظهر امروز دوشنبه بر اثر تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک خودرو در روستای نزله الشیخ زاید واقع در جنوب جنین، دو جوان فلسطینی مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، که دو جوان فلسطینی که در این حادثه مورد اصابت گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند، به بیمارستان منتقل شده‌اند؛ اما حال یکی از این دو جوان وخیم گزارش شده است.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به ظن اجرای عملیات زیرگرفتن با خودرو از سوی این دو جوان فلسطینی به سوی آنان آتش گشوده‌اند که در نتیجه این درگیری، علاوه بر مجروح‌ شدن دو جوان فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها، دو نظامی صهیونیست نیز مصدوم شدند.

همچنین فلسطینیان ساکن در منطقه البیره واقع در رام‌الله، در حمایت از مردم جنین دست به برگزاری تظاهرات زدند و با نظامیان اشغالگر صهیونیست درگیر شدند.

منابع محلی گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی برای متفرق‌کردن فلسطینیان از گلوله‌های گاز اشک‌آور و گازهای سمی استفاده کرده‌اند.

در اقدامی مشابه، فلسطینیان ساکن منطقه ملکه واقع در شرق غزه در حمایت از ساکنان اردوگاه جنین و محکومیت جنایات امروز صهیونیست‌ها دست به تظاهرات زدند، که این تظاهرات نیز به درگیری با نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی انجامید و در نتیجه پرتاب گلوله‌های گاز اشک‌آور از سوی صهیونیست‌ها چندین فلسطینی دچار حالت خفگی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296669

مهمترین اخبار ایران و جهان: