نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 13:38

توپ و تور به کانون‌های فرهنگی هنری منتخب اردبیل اهدا شد

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۷ جفت تور و توپ همزمان با آغاز ویژه برنامه‌های تابستانی به کانون‌های فرهنگی هنری منتخب اردبیل اهدا شد.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با آغاز ویژه برنامه‌های تابستانی ۷ جفت تور گل کوچک و ۷ عدد توپ فوتبال در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری منتخب اردبیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا شد، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اهمیت ویژه ورزش در بین قشر نوجوان و جوان بیان کرد: تلاش کردیم تا وسایل ورزشی مورد نیاز کانون‌ها را طی تعاملی با ورزش و جوانان شهرستان اردبیل تأمین کنیم.

آمون خاطرنشان کرد: امیدواریم این حرکت فرهنگی و ورزشی بتواند زمینه جذب نوجوانان و جوانان به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی کانون‌های مساجد در ایام اوقات فراغت را فراهم کند.

وی با بیان اینکه فعالان فرهنگی امروز در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان می‌توانند یک نقش بی بدیل همراه با تأثیرگذاری فرهنگی قرآنی و اسلامی بر نوجوانان و جوانان داشته باشند، افزود: اگر می‌خواهیم در آینده شاهد رشد برنامه‌ها و رفع دغدغه‌ها و مشکلات فرهنگی باشیم، مهمترین راه حل آن مشارکت نوجوانان و جوانان در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295325

مهمترین اخبار ایران و جهان: