نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 20:38

قطعی آب در البرز و افزایش ۲ برابری قیمت آب معدنی

در پی سیل اخیر در جاده کرج-چالوس و قطعی آب در برخی مناطق کرج شاهد سواستفاده کسبه و افزایش دو برابری آب‌های معدنی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در کرج، به دنبال افت فشار و قطعی آب در  برخی مناطق استان البرز قیمت بطری‌های بسته بندی آب معدنی هم افزایش یافت.

طبق بررسی میدانی از سطح شهر، قیمت بطری‌های کوچک آب  معدنی که پیش از این ۳۷۰۰ تومان بود، به ۵، ۶ و حتی ۷ هزارتومان افزایش یافته است. با این وصف قیمت آب معدنی در بسته بندی‌های کوچک نیم لیتری دو برابر شده، یعنی ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت آب معدنی در بسته بندی‌های بزرگ ۱ و نیم لیتری هم  به ۸ تا ۹ هزار تومان رسیده و افزایش دو سه هزارتومانی دارد.

 

 

به گفته مجید نامداری مدیرعامل آبفای البرز با توجه به سیل پیش آمده در هفته گذشته، مشکلات تصفیه‌خانه هنوز کنترل نشده و کدورت آب، افت فشار و قطعی ساعتی در برخی مناطق کرج از جمله  کمالشهر مرکزی و کلاک پایین وجود دارد. همچنین  گزارشات مردمی از  قطعی آب در مناطقی از کرج   از جمله شهید صدوقی، ساسانی و  درختی حکایت دارد.

بنابراین در شرایط ناگزیر از قطعی آب در برخی مناطق کرج با توجه به مشکلات پیش‌آمده در سد کرج، افزایش قیمت آب معدنی که با سوء استفاده سودجویان از قطعی آب صورت گرفته نیازمند نظارت ویژه بر قیمت‌ها و جلوگیری از این دست سوء استفاده هاست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285725

مهمترین اخبار ایران و جهان: