نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 08:54

دستگاه‌های اجرایی تنگستان در برنامه‌های ایام غدیر همکاری کنند

بوشهر- فرماندار تنگستان با تاکید بر همکاری دستگاه های اجرایی در برنامه های دهه امامت و ولایت گفت: در دهه ولایت و امامت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آذین بندی و نصب پرچم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز عید غدیر خم عنوان داشت: برنامه‌های فرهنگی باهدف گرامیداشت و ترویج ارزشهای اسلامی و مفاهیم ولایت و همچنین ترویج حادثه و بازسازی واقعه غدیر خم محلی برای همگرایی، نزدیکی فکری و وحدت و همدلی بیشتر در این ایام است تا مردم بتوانند بیشتر استفاده کنند.

فرماندار تنگستان افزود: این ایام بهترین وقت برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در پایگاه‌های مقاومت مساجد است که جوانان بتوانند از آن استفاده کنند و بخصوص در روستاهای شهرستان با همکاری بخشداران مرکزی و دلوار اجرا شود.

وی ادامه داد: در روستاها حلقه‌های تبیینی و معرفتی در خصوص دهه ولایت و امامت باید بیشتر دیده شود که از این رو همکاری و همدلی مردم با حمایت مسئولان در برگزاری برنامه‌های متنوع و فرهنگی گرامیداشت دهه امامت غدیر خم ضروری است.

لطفی بیان کرد: نیاز است پیرامون غدیر و سیره عملی مولا امیرالمومنین علی (ع) و برنامه‌های دهه ولایت و امامت به عنوان یک مدل و الگو هم در شهر اهرم، آباد، دلوار همه روستاهای تنگستان کار فرهنگی لازم در خصوص برنامه دهه ولایت و امامت انجام شود.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: باید نسل جوان بیش از پیش با عید غدیر آشنا شوند، واقعه غدیر در واقع تمام کننده و کامل کننده رسالت پیامبر اکرم (ص) است، واقعه غدیر نقشه راه را برای مسلمانان ترسیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه ولایت و امامت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در آذین بندی و نصب پرچم بر سر درب ادارات و نهادهای شهرستان اقدام کنید.

لطفی افزود: در دهه ولایت و امامت در تنگستان با محوریت ورزش و جوانان، کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی یک جشن ازدواج آسان برگزار می‌شود.

فرماندار تنگستان از واگذاری یک پلاک زمین فرزندان سوم خانواده‌ها در شهرستان در ایام غدیر خم خبر داد.

وی در این جلسه ابراهیم دهقان‌دوست را به عنوان مدیر اجرایی غدیر خم در تنگستان منصوب کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309725

مهمترین اخبار ایران و جهان: