نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:08

برگزاری مرحله دوم طرح اعطای مدرک حفظ قرآن کریم در شیراز

شیراز-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: مرحله دوم آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم روز ۱۵ تیر در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن قانع ظهر سه شنبه با اشاره به اینکه مرحله دوم آزمون طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم روز ۱۵ تیر در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود، بیان کرد: با توجه به استقبال شرکت کنندگان در مرحله اول مقرر شده تا سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس زمینه برگزاری دومین دوره این آزمون را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس همچنین خاطرنشان کرد: در مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ ۶۱۸ حافظ قرآن کریم در سه مقطع یک، دو و سه جز قرآن کریم شرکت کرده که از این تعداد ۳۹۰ نفر موفق به کسب نمره قبولی و مجاز به حضور در مرحله دوم این آزمون شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قانع با بیان اینکه مرحله دوم آزمون به صورت عملی از تاریخ ۱۵ تیر تا ۳۰ تیر در شهرستان شیراز انجام خواهد شد، اظهار کرد: به جهت نظم در اجرای آزمون و سهولت شرکت برای حفاظ اداره امور قرآنی جدول زمانبندی آماده کرده که روز ساعت آزمون هر نفر در آن مشخص است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1282969

مهمترین اخبار ایران و جهان: