نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 09:57

سارق منازل و اماکن خصوصی در خاش دستگیر شد

فرمانده انتظامی خاش از دستگیری سارق منازل واماکن خصوصی با اعتراف به 4 فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

حبیب راز دار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان خاش، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی در نهایت سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاه متهم اموال سرقتی از قبیل موتور کولر، کنتور آب و پمپ آب از متهم  کشف و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 4 فقره سرقت در سطح شهرستان خاش اعتراف کرد.

*عامل ضرب و جرح شهروند زابلی دستگیر شد

فرمانده انتظامی زابل نیز از دستگیری شخصی که با قدرت نمایی با استفاده از سلاح سرد و ایجاد درگیری و ضرب و جرح عمدی، باعث ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان شده بود، در عملیات هماهنگ ماموران پلیس خبر داد.

حمید نوری در تشریح این خبر بیان داشت: متهمی که درخرداد ماه سال جاری با قدرت نمایی با سلاح سرد موجب مصدومیت یک شهروند شده بود و در پرونده خود جرائم خشن و به دنبال آن سلب آسایش عمومی را داشته و مدت ها متواری بوده با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق اطلاعاتی و پلیسی در یکی از محلات شهرستان زابل شناسایی شد.

 وی افزود: با اقدامات ویژه صورت گرفته توسط ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان ، متهم در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و از مخفیگاهش یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلاش، دو تیغه خشاب و 45 تیرجنگی نیز کشف شد.

پایان پیام/75005

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348725

مهمترین اخبار ایران و جهان: