نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 10:13

اجتماع باشکوه عفاف و حجاب فردا در مرکز خراسان جنوبی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با انتشار اطلاعیه ای از عموم مردم این استان برای حضور در اجتماع با شکوه مردمی عفاف و حجاب که فردا در بیرجند برگزار می شود دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با انتشار اطلاعیه ای از عموم مردم این استان برای حضور در اجتماع مردمی عفاف و حجاب دعوت به عمل آورد.

بنابراین گزارش، این اجتماع باشکوه مردمی در مرکز  خراسان جنوبی، در حمایت و مطالبه قانون عفاف و حجاب ساعت ۹ صبح در میدان ابوذر بیرجند برگزار می شود.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم برای این حضور به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ وَ یَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذلِکَ أَزْکى لَهُمْ إِنَّ اللّهَ خَبِیرٌ بِما یَصْنَعُونَ (سوره نور، آیه ۳۰)
ایران عزیز تیرماه ۱۳۱۴ شاهد اجرای وحشیانه طرح خفت بار و ننگین کشف حجاب رضا خانی بود که سعی در غربی سازی و دین زدایی توسط عوامل انگلیسی داشت ولی با درایت و هوشمندی مردم و علمای دین به شکست منتهی شد.

 ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴ مردان و زنان با ایمان، با شهامت و با غیرت در مشهد مقدس در مقابل ظلمی که بر زنان پاکدامن ایران، عزت، عظمت و جایگاه ارزشمند زنان در اندیشه والای اسلامی تحمیل می شد ایستادگی کرده و با نثار خون خویش، این روز را در تاریخ ایران اسلامی جاودانه کردند.

در حال حاضر نیز دشمنان کینه توز و بدخواه ایران و اسلام، دُرّ گرانمایه عفّت زنان و غیرت مردان ایرانی را مورد هجمه قرار داده اند و با تبلیغات مسموم رسانه ای سعی در اندلسی سازی و پیاده کردن اهداف شوم و شیطانی خود در ایران اسلامی دارند ولی این طرح آنان نیز همچون سایر نقشه های آنان با هوشیاری و بصیرت ملت غیور و شهید پرور ما با شکست مواجه خواهد شد.

ستاد مردمی تجمع عفاف و حجاب خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و والامقام به ویژه شهدای عزیز عفاف و حجاب، از مردم عزیز و همیشه در صحنه خراسان جنوبی دعوت می کند همگام با سایر هموطنان در اجتماعات مردمی که در روز عفاف و حجاب در سطح استان برگزار می گردد شرکت فرمایند.

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1348769

مهمترین اخبار ایران و جهان: