نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 15:15

ساماندهی «میدان وحدت» در اولویت شهرداری قرار گیرد

اردبیل-رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل گفت: ساماندهی «میدان وحدت» به عنوان نقطه پر خطر ترافیکی باید در اولویت برنامه ریزی شهرداری قرار گیرد.

ابراهیم صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساماندهی میدان وحدت به عنوان نقطه پر خطر ترافیکی باید در اولویت برنامه ریزی شهرداری قرار گیرد تا امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی با بیان اینکه شهردار اردبیل باید شخصاً نسبت به تعیین تکلیف و رفع مشکلات شهروندان ورود کند، گفت: با توجه به ورود بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر باید با شناسایی و اولویت بندی و بر اساس نیاز هر محله و شهرک‌های جدیدالاحداث و مناطق کم برخوردار برای تردد به هسته مرکز شهر، اتوبوس در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و ایثارگران شورای شهر اردبیل ضرورت پرداخت ۴ درصد بیمه سخت و زیان آور کارگران در حال بازنشستگی شهرداری را یادآور شد و افزود: آزادسازی و تملک پروژه راکد «پل آقاباقر» و همچنین آزادسازی مغازه‌های داروپخش نیز در دستور کار قرار گیرد.

صفری با بیان اینکه وظیفه ما انتقال درخواست و مطالبات شهروندان به مجموعه مدیریت شهری است، گفت: بازگشایی محله شهریار که بیش از ۱۰ سال به میدان تبلیغاتی برای برخی نمایندگان تبدیل شده نباید لاینحل باقی بماند چرا که اتمام این پروژه مطالبه به حق مردم است.

وی احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در محلات کم برخوردار را از مهمترین مطالبات اهالی مناطق کم برخوردار دانست و گفت: عملیات عمرانی در پنج راه محله میر اشرف بسیار کند انجام می‌گیرد که تسریع در عملیات عمرانی این پروژه برای اتمام در فصل کاری لازم و ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303725

مهمترین اخبار ایران و جهان: