نیوز سیتی!
02 آذر 1402 - 01:07

صدر: تحولات غزه به نقطه عطف تاریخی و فروپاشی رژیم صهیونیستی رسیده است

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به تحولات اخیر غزه، گفت: تحولات غزه به نقطه عطف تاریخی و فروپاشی رژیم صهیونیستی رسیده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،چهاردهین نشست کمیته امور بین‌الملل خانه احزاب ایران با حضور اکثریت اعضا و به میزبانی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت برگزار شد.

سیدشهاب الدین صدر، رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در این نشست با اشاره به ساختار جدید خانه احزاب و اساسنامه آن، خاطرنشان کرد: طراحی ساختار جدید اداره خانه احزاب ایران، ساختار خوبی و برگرفته از تمام گرایشات و جریان‌های سیاسی است و تاکنون ترویج این روش در اداره کشور مورد غفلت واقع شده است.

وی ادامه داد: تمامی جریانات سیاسی با گرایش‌های مختلف که در چارچوب قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند و آرمان‌های انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری را قبول دارند، باید به رسمیت شناخته شوند، حال ممکن است برخی از این گرایشات با هم اختلاف سلیقه و نظر هم داشته باشند که امری طبیعی است، لیکن این مدل دارای محاسنی است که فوایدش شامل همه احزاب سیاسی خواهد شد.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت با اشاره به تحولات اخیر غزه، گفت: تحولات غزه به نقطه عطف تاریخی و فروپاشی رژیم صهیونیستی رسیده است.

 شکست‌پذیری رژیم صهیونیستی در راستای تئوری خانه عنکبوت است

همچنین حسین الله کرم رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله نیز در این نشست، با اشاره به تحولات صورت گرفته در سرزمین‌های اشغالی، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی شهادت جمع کثیری از زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی را تسلیت گفت.

 وی خاطرنشان کرد: این ددمنشی‌ها و اعمال شیطانی راه به جایی نخواهد برد و با توجه به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص هرچه کوتاه‌تر شدن عمر حکومت نامشروع اسرائیل به دست خودش، به یاری خداوند هرچه زودتر شاهد نابودی این جرثومه فساد خواهیم بود. شکست‌پذیری رژیم صهیونیستی در راستای تئوری خانه عنکبوت است.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب ایران در ادامه با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌ها و اقدامات این کمیته، گفت: تعاملات و هماهنگی‌های مربوطه به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود، از این رو به جهت ارج نهادن به‌ تمامی سلیقه‌ها و احزاب و با توجه به دعوت عزیزان در حزب‌های مختلف، جلسات گذشته این کمیته در دفاتر احزاب برگزار شد که این موضوع مورد استقبال اعضا قرار گرفت و ان‌شاءالله ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581725

مهمترین اخبار ایران و جهان: