نیوز سیتی!
20 آذر 1402 - 14:32

برگزاری «پویش یلدای مهربانی» در چهارمحال و بختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از آغاز پویش یلدای مهربانی در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند در این استان خبر داد.

حسین سلمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اجرای طرح یلدای مهربانی ویژه فرزندان ایتام و محسنین چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم نیکوکار و خیر این استان می‌توانند با پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی گرمابخش سفره‌های نیازمندان باشند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت کمک‌های ویژه شب یلدا، ادامه داد: مردم نیکوکار این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا از طریق واریز به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست فرزندان ایتام و محسنین برسانند.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران چهارمحال و بختیاری می توانند با مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان بسته‌های معیشتی از جمله آجیل و میوه شب یلدا را به دست نیازمندان برسانند.

سلمان‌پور با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، خاطرنشان کرد: مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۳۸ به شماره ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در طرح اکرام ایتام و محسنین در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1601225

مهمترین اخبار ایران و جهان: