نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 21:50

نائب رئیس شورای شهر ساری: هدایت آب‌های سطحی وظیفه شهرداری است

نائب رئیس شورای اسلامی ساری با اشاره به بارش باران‌های سیل‌آسا گفت: شهرداری ساری نسبت به هدایت آب‌های سطحی اهتمام ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موضوع بارش‌های سیل‌آسا جلسه شورای اسلامی شهرستان ساری سر درآورد، دردسر بارش‌های پاییزی و اجرای پروژه هدایت آب سطحی موضوع کار هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری بود که عصر روز یک‌شنبه ۲۸ آبان ماه امسال به ریاست سیدحسین یوسفی و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

هفتاد و دومین جلسه شورا باحضور حسن‌پور رئیس آب و فاضلاب شهرستان ساری و رضایی فرح‌آبادی معاون توسعه و منابع شهرداری و کارشناسان در غیاب شعبانی رئیس شورا و احمدی عضو شورای ششم برگزار شد.

سیدحسین یوسفی نائب رئیس شورای اسلامی ساری در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل بارندگی آغاز شد، شهرداری ساری نسبت به ساماندهی آسفالت و هدایت آب‌های سطحی اهتمام ویژه داشته باشد.

حسن‌پور رئیس آب و فاضلاب شهرستان ساری که برای توضیح این طرح در این جلسه حضور یافته بود در خصوص این طرح توضیح داد؛ قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح‌های فاضلاب و بازسازی شبکه‌های آب شهری به منظور بازسازی و توسعه تأسیسات آب شهرها و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فاضلاب و اولویت دادن به اجرای طرح‌های فاضلاب‌ است.

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه «بازسازی شبکه‌های فرسوده آب و فاضلاب» بود که این طرح نیز با موافقت شورا تا پنج سال دیگر نیز به تصویب رسید.

موضوع توافق‌نامه بین شهرداری با مالکی در خصوص تفکیک زمین در بلوار کشاورز از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت که با توافق چهار عضو شورا از هفت عضو این طرح مصوب شد.

انتقال سند آمبولانس به توانبخشی از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود که با توجه به مالکیت شهرداری و استفاده توانبخشی از آمبولانس با موافقت اعضای این شورا مقرر شد سند مالکیت آمبولانس‌ها به توانبخشی انتقال یابد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578069

مهمترین اخبار ایران و جهان: