نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 20:02

آمادگی زنجان برای برگزاری اردوهای تیم ملی

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از آمادگی ورزش استان برای همراهی با برنامه‌های فدارسیون‌ها در برگزاری اردوهای تیم ملی خبر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غفار امانی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان عصر امروز در مجمع عمومی و سالانه هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان به اعزام 15 زنجانی به مسابقات آسیایی با ترکیب 12 ورزشکار و دو مربی و یک داور اشاره و اظهار کرد: ورزشکاران زنجانی از این مسابقات 6 مدال کسب کردند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه زنجان با 11 ورزشکار، داور و مربی در مسابقات پاراآسیایی حضور یافته بود، افزود: نتیجه این اعزام کسب دو مدال برنز بود.

وی به تلاش مسؤولان ورزش برای ارتقای جایگاه ورزش استان افزود: این مهم با همراهی هیأت‌های ورزشی و دیگر نهادهای حامی میسر خواهد شد.
امانی با تاکید بر آمادگی ورزش زنجان برای همراهی با فدراسیون ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا افزود: زنجان آمادگی پذیرایی از اردوهای تیم‌های ملی و دیگر برنامه‌ها را دارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، هیأت بیماران خاص زنجان را از هیأت‌های نمونه دانست و ادامه داد: معتقد هستم فعالان در هیأت‌های ورزشی باید دغدغه‌مند باشند، کما اینکه این مهم در هیأت بیماران خاص وجود دارد.

وی بر لزوم شناسایی بیماران ذیل بیماران خاص تاکید کرد و گفت: آمار ورزشکاران بیمه شده در هیأت بیماران خاص و پیوند کمتر از بیماران است که فکر می‌کنم باید برای وارد کردن آن‌ها به ورزش تلاش شود.

امانی پیشگیری را بر هر اقدامی اصلح دانست و ادامه داد: آمارهای جهانی از مشارکت مردم در ورزش سلامتی است که برای ترمیم این مهم باید اقداماتی انجام شود.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان هم در این مجمع، تعداد ورزشکاران عضو هیات را ۳۳۱ نفر اعلام کرد و گفت: گفت: از این تعداد ۷۵ نفر منتخب مسابقات قهرمانی کشور و ۱۲ نفر عضو تیم ملی هستند.
رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان زنجان خاطر نشان کرد: بیماران خاص و پیوند اعضای استان، توانمندی‌های خوب و بالایی دارند که امیدواریم با انجام تمرین لازم و کافی بتوانند با حضور در مسابقات درون مرزی و برون مرزی، افتخارآفرینی کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554569

مهمترین اخبار ایران و جهان: