نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 16:27

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع 230 کیلوگرم مواد مخدر

مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته با انجام کارهای اطلاعاتی 3 باند توزیع مواد مخدر دستگیر و 230 کیلوگرم مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: مأموران پلیس استان در 24 ساعت گذشته و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 باند توزیع مواد مخدر شده و طی عملیات‌های جداگانه اعضای آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه اعضای باند درمجموع 230 کیلوگرم مواد مخدر شامل 176 کیلوگرم تریاک و 54 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری 10 نفر از اعضای این باندها، از شناسایی بقیه اعضای آن‌ها و تلاش برای دستگیرشان خبر داد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف 2 تن و 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 7 ماه سپری‌شده از سال خبر داد و گفت: طی همین مدت 4 هزار و 570 خرده‌فروش دستگیر و 2 هزار و 270 معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر، قاچاقچیان، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در 4 ماه باقیمانده از سال عنوان کرد و گفت: سوداگران مرگ بدانند نمی‌توانند از دست پلیس فرار کنند و در اسرع وقت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577725

مهمترین اخبار ایران و جهان: