نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 12:06

برف‌روبی ۷۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از برف‌روبی نزدیک به ۷۰کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی ازبرف روبی نزدیک به ۷۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. 

 وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به ۷۰ کیلومتر رسید. 

دست نشان خاطر نشان کرد: با توجه به بارش برف و باران طی ۲۴ ساعت گذشته در ۱۰ محور مواصلاتی استان، ۱۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با مصرف بیش از ۷۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راههای درگیر در بارش شدند. 

 وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای شاهیندژ - تکاب، سردشت-پیرانشهر، مهاباد-سردشت، مهاباد-بوکان، خوی-چایپاره، پیرانشهر-تمرچین، ارومیه - سرو، ارومیه- سلماس، خوی -سلماس و ارومیه - تبریز گفت: با تلاش بیش از ۲۰ نفر از راهداران استان آذربایجان غربی هیچ محوری در سطح استان در مدت زمان بارش مسدود نشد و تردد در کلیه محورها روان بود. 

 دست نشان تاکید کرد: در زمان بارش ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1580925

مهمترین اخبار ایران و جهان: