نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 17:25

سامانه بارشی از عصر روز سه‌شنبه مهمان اصفهان می‌شود

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان تا اواسط فردا و نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از عصر روز سه‌شنبه است.

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان تا اواسط فردا و نفوذ سامانه ناپایدار بارشی از عصر روز سه‌شنبه است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد نسبتا ًشدید و از عصر روز سه‌شنبه به‌تدریج افزایش ابر و در مناطق غربی در اواخر وقت بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: روز چهارشنبه در اکثر مناطق ابرناکی، وزش باد نسبتاً شدید گاهی شدید و بارش باران و احتمال رعدوبرق به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: فعالیت این سامانه روز پنجشنبه در نیمه جنوبی ادامه خواهد داشت و به‌تدریج از استان خارج خواهد شد.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۰ و کمینه فردا صبح ۸ درجه و خوروبیابانک با ۳۲ و بویین میاندشت با منفی یک درجه زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547925

مهمترین اخبار ایران و جهان: